Gönderen : Admin 11 Ağustos 2013 Pazar

Merhaba Arkadaşlar Sizlere Facebook'un Yeni Tasarımını Göstericem
Gördüğünüz Gibi Güzel Şık Tasarım Artık Karmaşıklılıktan Kurtulucaksınız


YENİ TASARIMA NASIL GEÇERİM : 
https://www.facebook.com/about/newsfeed Verdiğim Linke Tıklayarak Listeye Girin
1 2 vb 1 Ay İçinde Tasarıma Geçersiniz ...



{ 9 yorum... read them below or Comment }

  1. Teşekkürler biliyordum :) Ben buraya başvuru yapalı çok oldu ama daha giremedim :)

    YanıtlaSil
  2. daha önce görmüştüm ancak buradan başvuru yapıldığını bilmiyordum bu paylaşım sayesinde gördüm ve başvuru yaptım bakalım ben kaç ay bekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. https://www.facebook.com/settings?tab=account adresine git dili English (US)yap o tasarım tam olarak olmasada oluyor...

    YanıtlaSil
  4. Başvuru yapmadı tanıdık bir kaç gün sonra yeni tasarıma geçti ben bu ilk varken başvuru yaptım taa bugüne kadar bir tık yok(eski hesabım) :(

    YanıtlaSil
  5. Bu tasarıma geçmek zorunlu değildir inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Kafan güzelmiş Batu Cool kardeş güle güle kullan.

    YanıtlaSil

- Copyright © Batu Cool - Paylaşan ADAM - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -